Hi,
1. Please send us the log in the installation directory.
2. Then, uninstall the app, remove the data under the installation directory, and reinstall the app.
PS: the directory of log is in C:\Users\username\AppData\Roaming\Doit.im\bin\logs — replace “username” with your own username in windows.
Look forward to your log.
If still any problem after you followed the above steps, please tell us any time.
Thank you!
--
We apologize that we didn't reply earlier. We are really sorry! But from today on, we’ll reply normally every day.
Temporarily, I will only reply in English. We're recruiting someone who could speak Japanese so that he or she could reply you soon in Japanese.
Thank you very much for your support and understanding!
起動しません
doit.imをwindows10環境でインストールし、起動させようとしたが立ち上がらない。
タスクマネージャのprocess画面からは一瞬動作している様子が伺えるが、数秒ほどで自動的にオフになっている模様。
正常動作ささせる方法を教えてほしい。
タスクマネージャのprocess画面からは一瞬動作している様子が伺えるが、数秒ほどで自動的にオフになっている模様。
正常動作ささせる方法を教えてほしい。
-
02/08/2017 21:18#1Doit.im