Thank you very much for your support!
I've checked to find your account work normally, and the expiration date is April 15, 2018.
Could you please check your web version (https://i.doit.im/home/#/settings/account ) to see if the expiration date is right?
If it is right, please check your phone or desktop version that you use, if those versions are still not Pro, please click 'Sync' in Settings.
Please tell us the result of your operation.
If still any problems, please feel free to let us know.
Thank you!
pro会員にならない
2017/04/13 22:07:45 JSTに購入完了しています。
また、次回更新も2018年になっています。
今日からProが使えなくなりました。
どういう状態なのかはわかりませんが、早急に修正をお願い致します。
また、次回更新も2018年になっています。
今日からProが使えなくなりました。
どういう状態なのかはわかりませんが、早急に修正をお願い致します。
-
04/15/2017 16:29#1Doit.im
-
04/23/2017 12:45#2
This is a private comment.
-
04/24/2017 03:05#3
Google経由でプロに自動更新したのですが、更新されません。
早急に設定していただけないでしょうか? -
04/24/2017 17:56#4Doit.im
@drtambourineman Thank you very much!
It's been updated. I've replied here http://help.doit.im/topics/8169.
Thank you!