Thank you very much for your support, @nori_suz!
Do you mean you bought for twice but one payment didn't bring auto-update?
If so, the payment via Paypal is validated actually, while the payment via Google play didn't bring the auto-update.
you may choose:
1. to add another year into your Pro account (A year payment has already been topped up to your account). -- If you choose this solution, please tell us, and we'll add one year for your in your account.
2. to cancel one of your payment. -- If you choose this solution, please apply for the refund from Google Play.
Look forward to your further decision.
Sorry for any inconvenience caused.
Have a nice day!
Proへのアップグレードで二重に支払ってしまいました
GooglePlayの定期購入にしているのを忘れていて、再度WebからPayPal経由で購入してしまいました。
PayPalでの購入を取り消すことはできますか?
また、GooglePlayでの定期購入後であったのに、アカウントのPro版が期限切れとなっていました。そのため、定期購読していたのを忘れて再購入してしまいました。
GooglePlayで定期購入していたのに、期限切れで表示されているのはなぜですか?
PayPalでの購入を取り消すことはできますか?
また、GooglePlayでの定期購入後であったのに、アカウントのPro版が期限切れとなっていました。そのため、定期購読していたのを忘れて再購入してしまいました。
GooglePlayで定期購入していたのに、期限切れで表示されているのはなぜですか?
-
10/20/2017 02:49#1Doit.im
-
10/30/2017 13:51#2PRO
回答ありがとうございます。
1を選択します。
現在の有効期限は 2018/10/12 です。
これを 1年延長してください。
よろしくお願いします。 -
10/31/2017 03:47#3Doit.im
@nori_suz Thank you very much for your support!
Another one year has been added into your Pro account, please check.
Could you please provide the screenshots of your two payments?
Thank you very much!