Good afternoon.
I take http://i.doit.im/ more than three years (from April 2011). My username "Gnat". Currently, I have changed job responsibilities and I miss "Free" tariff plan, so I want to "Upgrade to Pro".
But to ensure appropriateness of this decision, I want to ask me to open access "Newly registered users will get a 30-day Free Trial of Doit.im Pro". Note that when I signed up for http://i.doit.im/ tariff "Pro" did not exist and I never used the "Free Trial of Doit.im Pro".
Thanks in advance, Vitaly Latyshev.
Доброго дня.
Я користуюся http://i.doit.im/ вже більше трьох років (з квітня 2011 року). Мій username "Gnat". Наразі в мене змінилися службові обов’язки і мені не вистачає "Free" тарифного плану, тому я хочу "Upgrade to Pro".
Але, щоб переконатися в доцільності цього рішення, я хочу попросити відкрити мені доступ до "Newly registered users will get a 30-day Free Trial of Doit.im Pro". Зауважу, що коли я реєструвався в http://i.doit.im/ тарифного плану "Pro" ще не було і я ніколи не користувався " Free Trial of Doit.im Pro".
Заздалегідь вдячний, Віталій Латишев.
@Gnat
Hi,
Sorry that I can not give it to you.
Yearly subscription users can apply for a full refund within 30 days of purchasing. If you regret,you can ask for a refund. The other way,you can register a new account to get the free trial of Doit.im Pro.
Thank you for your support.
Best regards,
Doit.im Team