@kazuyasawada Hi there, do you mean sync fails in mac version? We have checked and found your account is ok. Sync automatically takes place to the server in real time. You can manually sync at any time. To trigger a manual sync,use the shortcut combination,Command + R or click "Sync" in Status bar. You can click the link below to see how to sync: http://faq.doitim.com/mac.html#115
Mac版との同期ができません。
いつもありがとうございます。
Pro版を購入していますが、
Mac版をインストールしても、
うまくiPhoneのタスクと同期がされなくて困っています。
同じアカウントにもかかわらず、
別のアカウントのように、
別々に動いてしまいます。
対応策をご指示ください。
Pro版を購入していますが、
Mac版をインストールしても、
うまくiPhoneのタスクと同期がされなくて困っています。
同じアカウントにもかかわらず、
別のアカウントのように、
別々に動いてしまいます。
対応策をご指示ください。
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12/20/2015 03:28#2PRO
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12/20/2015 08:23#3PRO
Mac版でマニュアル同期を試みましたが、うまく同期されていません。
同期日時が一年以上前の日付を表示しています。アプリを再インストールしても改善しませんでした。 -
12/20/2015 09:58#4PRO
@kazuyasawada Hi there, sorry for this issue. But we have checked and there seems no problem with your account. Have you tried to log in your account in another computer or phone? And did you log in the correct server?